Friday, November 30, 2007

Better Pizza.....Better Marketing




I am asked all the time "what brands do you admire the most" and at the top of my list is
PAPA JOHN'S. Below is another example of why they are at the top of my list.

Papa John's Pizza Goes Digital.
Papa John’s Pizza is offering its phone-shy customers a new alternative: ordering via text message, The Wall Street Journal reports today. Customers will be able to create an online account that holds up to four customized orders of pizza, drinks and extras—tagged as “FAV1,” “FAV2,” “FAV3,” and “FAV4”—that are pegged to a delivery address and payment info. When hunger strikes, patrons zap over a text message with the desired “FAV” and the order is placed. It’s an innovative step that might help boost the Louisville, Ky.-based company’s sales, and also will allow for more direct-to-consumer mobile marketing, including coupons and menu updates sent to users’ phones.

1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.